Linda - As long as I´m alive baby I die for you.

Fikat med Simone på Dungan idag innan hon drog hem till Krilleberg med sina päron. Så tur som jag har så kommer hon tillbaka hit snart, denna gång med moppen så att hon tar sig hur hon vill. Vi ska på Kosmos & sen hade jag lovat att köra en bit med henne tillbaka hem igen, brukar ju vara ganska mörkt nu på kvällarna så lite sällskap skadar aldrig. Frågan är bara när vi sedan skiljs åt efter halva vägen hur rädd jag egentligen kommer att vara? Jag får fråga någon som kan tänka sig att joina mig & slåss mot alla djur som korsar vägen & inte är samarbetsvilliga. Det ordnar sig nog hur som helst. :)

Väntar på att Jonas ska äta & bli klar. Han skulle gå med mig på Korre.

ha en trevlig kvällll alla!
pusss



oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0