Marie - åhh skoljoggen typ piltre eller så inte

sitter just nu på skolan och gruvar mig för skoljoggen som tar start om 6 min, hmm jag kommer då inte att springa kan jag säga, har för dålig kondition hihi. hahah det händer alltid något minstufullt när det är skoljoggen.

7an = gick i balerina skor och fick skavsår till tusen så jag gick hela vändan utan skor skönt eller så inte
8an = skulle små springa och ramlade på en sten så jag typ gick ner i spagat och sträckte sönder benet; AAA tvär SKönt


så vi få se vad som händer denna gång kanske jag möter en en renkompis där ute med stora horn eller bryter nått men i kroppen hmm vi få ju se men nu måste jag upp till fotbollspaln HAdddeeee


FORTSÄTTNING FÖLJER 
Byebye Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0