Natali - happytime!

Igår kväll drog jag till linnea och skulle vara med henne och linda.
När jag sätter mig i Linneas säng så står den en liten flicka framför mina blå ögon
som jag typ inte har träffat på ja i stortsätt hela sommaren. 2 Månader utan flickan helt sjukt.
Iallafall blev det kramkalas och flickan är  ju såklart Stephanie :)

Vi drog ner på byn jag hämtade min favvo tröja hos marie märeeng och allt slutade med att
vi satte oss framför tvn hos linnea och såg. " How to Lose a Guy in 10 Days" det är faktiskt en riktigt bra film !
Men jag har ju sett den typ 100 gånger så man börjar snart typ kunna alla repliker och det är bara
roligt att kunna repliker i barnfilmer typ Tarzan, Lejonkungen och Herkules :)

Iallafall ikväll kommer denna kvinna hem som jag inte har träffat på typ 10000 år, de bli gullit !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0