Stephanie - Shit is the Malå

Hej hopp!!
Idag har jag inte gort mycket, målat min nya cykel plus att jag har döpt om den till den svarta faran! :P så passa er för här kommer jag!
I morgen flyttar jag till Umeå! Mamma komer att följa med förstås, man klarar sig ju inte untan en mamma i alla lägen ;P Så resten av denna dag blir bara att städa och packa dem sista sakerna som jag ska ha med mig i mitt nya sesxy room! Jag kommer att sakna alla, men man måste gå vidare i livet nån gång också :P
Jag har inte mycket mer att säga, skriver mer efter att jag har flyttat in och så:) ha det så bra nu allihopa så ses vi säkert någon helg :)
 
Hejsan svejsan!


Kommer att sakna alla oavsett hur ni ser ut!! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0