Stephanie - snart börjara skolan :/

Hej alla glada. Idag är det halvbra väder ute, wow! Jag fick årder av chefen att klippa gräsmatttan så det var inget snack om saken. Så det vara bara att ta på sig stövlarna och starta maskinen och hoppas på att han blir nöjd med mitt stora arbete! xDJag har däremot ingenting att göra nu så jag sitter inne och ruttnar bort XD
Det är mycket som ska göras innan man ska flytta. Jag håller på att packa saker för fullt , tvätta alla kläder och städa så klart. Kan det bli roligare? jag kommer att sakna alla underbara kompisar, men som tur är så ska jag ju inte så långt bort så det är ju bar att ta bussen!
På måndag flyttar jag till Umeå, skolan börjar på Tisdag, det känns lite konstigt men ändå roligt :) jag hoppas att allt kommer att gå bra och att jag inte får nån invalid till klasskompis!!

Hej svejs så länge! :P



Snyggaste snyggingar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0