Linda - I love you like crazy!

Ser ut som att det är min tur att dra ett "farväl" inlägg. Hm..
Jag kan börja med att säga att jag spenderat en stor del av mitt liv med dessa räserflickor Linnéa, Natali & Stephanie. Nu kommer alltså dagen (Stephanie imorgon) där de tar sitt pick & pack & dragit iväg mot början av deras new lifes in Umeå där jag inte kommer att vara inräknad i vardagen på samma sätt längre. Jag vet att om nästan prick ett år står jag här & bara väntar på att få göra precis samma sak som dom nu gjort, lämna GäspMalå mot något större, kanske bättre? Det är ändå bara en sak man måste göra. 

Mitt i all denna ledsamhet & kommande saknad så önskar jag dem lycka till där borta & så får vi försöka ses så ofta vi kan. Det är bara en tidsfråga innan jag kommer att stå där bakom knackningarna i dörren med min väska & inkräkta på era liv igen, i alla fall för en helg. Ni vet att jag älskar er! pusspusspusspuss.


Jag ska ju faktiskt inte glömma bort de andra fina jag har att tacka för att jag inte blir helt ensam i denna grymma värld.
puss på er också & en massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0