natali - borde man ge upp ?

Hej räser kött korv´n made by kött huvud. Ja nu ska jag försöka vara seriös för en gång i mitt liv.
haha, dagen har tillbringats på skolan jätte seriös dag gjorde ett arbete med Isabelle och Ida om Ullared.

Ja och vi var seriösa ändå tills Bella började skriva stina stina stina stina stina stina stina stina stina stina ja ni fatta. Sen sa karin sluta isabelle. Då skrev hon in karin karin karin karin karin tjoohoo fast 1000 mer karin. Jag skrattade som vanligt så att jag höll på att kissa ner mig och jag fick typ snekrampn som vanligt.. hahha sen flög det ut 4 dl tårar ur mitt lilla öga. om ni fatta min humor..
Sen åkte jag bussen hem till umeå och sov hela vägen sen när jag skulle hoppa av så hade mitt ben domnat av så jag kunde typ inte gå så jag såg förmodligen ut som någon fuffing alkolist när jag försökte springa mot min buss från vasaplan.
Chill.
Sen kom jag hem och sen drog vi till hissjö och käkade julmat med timmy, hans kristin mdfl. Trevligt.
Och nu sitter jag här i soffan och steker kööttbene.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0