Michelle - Älgnäs power!

Hej alla förhoppningsvis glada läsare. Jag håller mig inte så uppdaterad med bloggandet men när jag har tillgång till dator så.. :) JUst nu befinner jag mig i Älgnäs och vi *Mor, Natthalie, Malin K, David, Adam, petter M, Sandra M och sarah har just vare ute på en dramatisk fisketur men med de glada humöret och lite gött samvete så klarade vi oss RÄTT så bra.

*Förbannad* Jo, de kan man gott säga! Ingen jävla sol på 3 veckor snart? HELT OTROLIGT ! :(
De är ändå sommmar? Men men, så kan de vara. Annars har sommaren vare bra med EN DEL kanondagar och perfekt flowt you know ^^)
Aja, nu ska vi bada och sen blir de en härlig grillkväll med gänget :)
Kanske inte kommer å skriva mer på ett tag men vi lär ju höres !
*Hare bra mina älskade sameflickor ! pusshoj

Ps, Malin K och Adamus hälsar till allt gött samefolk .

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0