Linda - Heligaaa Birgiiiitta!

Befinner mig just nu i Skellefteå, Myckle hos Maja med min rentaskkompis Linnéa. Vi kom hit igår vid 17.30 & åkte till hennes stuga där vi nu ska stanna tills på Söndag. Eftersom att jag & Jonas hade varit vaken hela natten innan så kunde jag såklart inte hålla mig vaken & redan vid 20.00 slocknade jag första gången i soffan framför Paris Hiltons new bff. Jag vaknade igen till Morden i Midsomer & vid 23.00 gick vi till lillstugan för att sova jävligt gott, det var i alla fall vad som var planerat. Jag föredrar inte att somna med minst tjugo stycken myggor surrande runt huvudet så vi tände lampan, tog flugsmällan & viftade omkring som några galningar. Linnéa tog fram räsersynen & alla myggor som bara fanns & fyra spindlar dödades & efter det gick det såklart inte att somna så vi låg & trillade ett tag till. Kring 02.00 anlände efterlängtade John Blund.

Efter frukost imorse gjorde vi oss klara för att åka in till stan med Majas päron. Jag köpte lite grejs jag tänkte ha till helgen på Stadsfesten. Fredag - Lördag biljetter är bokade & det känns super! Hoppas bara på att vädret håller i sig så att det inte surregnar..

Nu sitter vi hemma i Majas hus & jag har just färgat håret på båda mina sötnosar. Jag själv har tyvärr inte råd att färga det nu & det känns som onödigt när utväxten inte synlig ens, den finns där dock. Jag tror att vi ska börja cykla tillbaka till stugan igen (den är bara en kilometer emellan) & ta oss ett dopp i älven var väl vad vi hade planerat.

Ha det så bra så länge & Linnéa hälsar sina readers.
Vi syns på Stadsfesten! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0