Linda - 03.00

Med tanke på vad jag skrev i tidigare inlägg. Något som handlade om att jag går miste om dagen pga att jag sover så förbaskade länge om dagarna. Kan ju ha att göra med att jag jämt uppe till minst halv fyra varje natt.. Inte alls så konstigt egentligen. Hmm.. Föressten är jag inte ens trött nu, kanske lite bara lite. Borde ändå gå & lägga mig snart & läsa en bok eller något. Jag har just börjat läsa Star av Pamela Andersson & någon vacker dag ska väl den också bli utläst. Kanske skulle gå snabbare om jag gjorde det istället för att sitta här hela nätterna? Där fick jag något att sov på.





just nu är jag lite lagomt craaaazy. wanna join?
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0