Linda - And just like that, the cemiclas react.'


trivsamt


Anlände all alone (kanske inte helt själv, Simone hoppade av i Kriberg) med bussen till Malå vid 18.15 eller något där kring. Jag orkade inte vara kvar där I Lycksele längre & jag måste säga att det var skönt att komma hem även om min kväll i stort sett bara har spenderats här, ensam hemma framför datorn med mycket skön musik & ett par telefonsamtal.  Nu väntar jag min mor & far som är på hemgång med bilen & under resten av kvällen tänker jag nog bara ägna mig åt att måla min nails & klippa mitt hår framför spegeln. Ni lär märka om jag lägger ut någon bild på en kortklippt Linda senare & det är i så fall bara för att mitt hår är så förbannade risigt. Jag kan ju säga att jag hade gjort det utan att tveka om jag inte hade vetat att jag skulle få ångra mig sen efteråt. Låt mitt hår bli riktigt långt & onött, snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0