Linda - caught in the moment

Upp ur sängen 14.00. Känns som att jag är ensam om att gå miste om dagen? Helst av allt vill jag bara vara med Jonas, eller Linnéa eller någon annan jag inte träffat på superlänge. Tur att till helgen kommer hon hem & att Maja kommer på fredag gör det inte så mycket sämre. Då ska jag i alla fall vara med dom, även om jag får eller inte. Verkar bli beachen för många men jag tänkte inte fara någonstans för om min mama föder en bebis kan jag ju inte direkt vara där & springa runt i dimman. Trots allt känns detta beslut ganska bra för jag har ju mina brudar som får göra mig helg, det brukar dom vara duktiga på.

Nu ska jag äta mat & sen ut i det fina vädret.
Jag har inte sett solen på över en vecka tack vare detta surregn.
puss




älskar det, älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0