Linda - I ditt bröst finns en kuslig maskin,



ooooh.


Hemma In this house håller vi nu på att flytta om alla rum & göra mitt rum i förådet innan bäbisen kommer vilket är om ca en månad. Det är mycke att göra & vi siktar på att bli klara innan helgen så jag förstår egentligen inte varför jag sitter här & heckar. Snart så..

Linnéa min fina vän åker till Thailand imorgon tre jävla veckor. Jag är så avis så att du inte ens kan tro det! Det värsta är nästan att när hon kommer hem igen så ska hon jobba två veckor & efter det börjar jag skolan & hon lär väl flytta från mig till Umeå. Det blir inte mycke mer drag med den bruttan i sommar. Sadface.

Mvm nu i helgen. Är det ens värt att tagga? 18 årsgräns på området & inga artister förutom de lokala. Nja, jag tror inte jag föredrar att vara på Ishallen heller. Var är denna tradition på väg? Vi lär väl märka var denna helg leder, till det bättre eller sämre. Jag blir irri. Någon som vill göra denna helg minnesvärd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0