Linda - the louder we go the better we sound

Nu va det ju så att jag inte är död, kanske har jag bara haft lite mycket att göra på senaste tiden & så ska ju mina kära moder knösa ut vår lilla bebis snart. Kan bli vilken dag som helst & även att jag ska vara med på förlossningen. Kanske är lite kaxig nu men det återstår att se hur länge jag pallar trycket när det väl gäller..

Jag befinner mig i alla fall i Lycksele, sittandes på Lyckan & väntar på Simone som kommer hit med bussen idag igen. Då får jag springa & möta henne vid storvägen där hon för hoppningsvis hoppar av. Jag kom hit i torsdags & hon i fredags fast hon sovde på campingen med hennes päron men åkte hem igår. Jag tror att varken jag eller hon är särskilt nöjd med att detta års motorvecka, den har totalt regnat bort. Regn torsdag, fredag, lördag, söndag. Mums! Andra gången på 12 år det regnar denna helg. Aja, trots det hade vi faktiskt trevligt. Dagarna sovdes bort (för min del i alla fall) & på kvällarna träffade vi folk ute på stan. Vad jag även märkte var att man inte bör fixa håret innan man går ut i regnet, det har ingen roll för på tio minuter ser håret värre ut än innan du började. Om jag ska vara ärlig så tror jag aldrig att man lär sig sådant.

Nu ska jag ringa den efterlängtade & fråga om hon är långt bort, jag ska ju hinna gå till vägen också. Senare blir det nog så att vi åker till Lisa så får hon vara gullig att klippa mig. Håret mitt börjar bli gode risigt.

lite smoke pics från den gångna helgen

  


 





tre månader.
älskling, jag saknar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0