Linne'a - Far Away

Tjena Moss, gummi lampa !


Nu har jag anlant tlll Thailand, men detta blir bara ett kort inlagg eftersom dom stanger om 10 min.

Resan gick alldeles utmarkt men jag sov inte mycket kan jag lova. Fran ondsag till fredag sov jag max 5 timmar..  Sa nar vi  kom fram till Bangkok sa kande jag mig som en flamberad, styckad, utsvulten bärplockare.
Klockan var typ 6 pa morgonen nar vi kom fram. (ca 01.00 hemma i Sverige) D'arefter tog vi flyget till on, Koh Samui och nu bor vi pa ett fint stalle i en mysig bungalo.\



Tanker pa er hemma i Malå,
Skriv gärna och kommentera hur Musik vid Malå är. Jag ar sjukt nyfiken.

Hinner inte skriva mer.........Men jag kommer tbx i morgon.
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sin ida<3

Jag saknar dej gumman,<3

tänker på dig hela tiden <3333

pusss

2009-07-14 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0