Linnea - Tänker tillbaka


Hambaanati Mkulullo Wheto =)






 
Länge sen sist.
Long time no see.

Ja, som sagt så sög jag på att uppdatera..Men de visste ni väl redan ? (A)

Här sitter i alla fall jag, å då visste ni de.

Ganska mycket har hänt, ganska mycket har inte hänt.



Till att börja med så har vår trupp har blivit uppgaderad, vi är nu 7 st + mama papa & jag..Vi har bl.a. badat i massor men även solat, spelat mini golf, shoppat, kört moppe, åkt bananbåt efter speedboat, varit på rockkonsert, varit med om 2 st sinnessjuka mounsun regn  (Dvs. Enorma mångder med stora regndroppar, blåst och åska)Men tiden går och det är inte långt kvar tills jag kommer hem så det enda som återstår är 3 shopping dagar i Bangkok. Hihi funny bunny, Me like.


Sen kan jag ju meddela att jag inte är brun.. Jag har legat ute och stekt, det kan jag inte förneka men jag har alltid andvänt solfaktor 20 för att inte bränna mig. Tanken var att jag skulle bygga upp en stadig bränna så att den skulle hålla längre. Men oh herre i Kalle Anka's kalsonger, det tog en jävla tid att bli brun?! ...Så finurlig och klok som jag var så smörjde jag in mig med kokos olja igår
(Grill oja på högsta nivå), amen du tjena - BURN ME TO HELL. www.flamberad..nu


 

 Nu när ni vet ni lite om mitt liv så hade jag tänkt dra och bada med tvillingarna i poolen. HOJ !















.....Vi saknar vår ängel, enormt.
Vila i Frid Josefin Persson. (L)
...Det känns tomt utan dig...FinaFlickan var verkligen one of a kind.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0