Marie- OMG det är sol i malå :O jag tror jag svimmar!!

just nu är det lite sol här i stor stan malå, har regnat sedan fredag inte trevligt!!!  men men har strax packat klart inför helgen som innebär LULEKALASET och BRÖLLOP i Moskosel. jipppiiiiii :) ser mke fram i mot båda sakerna!

är peppad till 100, ska bli såå fannybanny, drar imorgon och hörde just att deräkt vi kommer oss till lule ska vi urt med nån båt på havet, det kommer att bli roligt, det är ju lite annars än typ släppsjöng eller malån haha.  faan nu har solen gått i moln !!!!

Lördag morgon kommer det bli att vakna tidigt och fixa sig och sätta sig i audin och iväg mot MOSKOSEL, där min moster helen ska gifta sig med Benny hill. tror det kommer bli hur roligt som helst men men skriver mera när jag ha käkat ha det götttt

Kris Allen - Ain't No Sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0