Marie - himmel och pankaka

tanken på att sommaren är snart över gör ont i hela kroppen från knoppen till toppen, fan då börjar jag och linda 9an, Michelle 8an, och Natali Linnea och Stephanie gymnasiet och alla tre flyttar till umeåt. fy vad det kommer att bli tomt i hela skolan när "9orna" nu försvinner, lite man kommer sakna alla! Nu jä*lar nu blir det att ta ta i men kung och fosterland men all skolarbete, allafall jag och linda måste iaf sluta prata så mke på lektionerna hahah not good men men nångång måste mn väl få prata haah :P

blev små sugen att sätta på en film och krypa ner i tecka och dricka en varm kopp varmchoklad, man blir ju inte deräkt peppad att göra nått i det hära underbara, helt fantastiska, ljuva väder vi har det iaf i storstan malå och de vädret är SPÖRENG jippikajej!  

vill till PITEÅT också ikv skulle det vara Lorentz & M.sakarias, och dom var så jä*la bra i Skellhellet så nog vill jag se dom, vill se andra artister också! men jag ska faktiskt dit imorgon fast bara över dagen för jag ska sjunga där! men nog kan jag stanna e jooo, nu ska jag göra varmchoklad och he på lite sex and the city  hoooojjj ♥
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0