Marie- Tårta, Elin och Tårta

tror de är bara jag av alla taskar som bloggar i vec, tror alla är i Skellhellet. Som sakt idag har varit ganska pritty nice. har hunnit mer mke. har varit med Simone och Evelina i Släppet och har badat och stekt fläsket fast det inte var så himla good väder men va fan det var ganska skönt iaf. Alberto komme to på storstrand och han stekte med oss såklart.

när jag komme hem var det bara att tvär he i sig nå mat för jag skulle på ett års kalas, lill Willy fyller 1 idag, fy vad tiden går fort det känns som det var just han föddes. så det blev att fara dit och efter ha varit där en sven blire att fara och träffa raggargänget = Robert, Tobbe I och Ludde (Simon var borta) och träna lite till Musik Vid Malån, det kommer bli spännande. efter de for jag hem en sväng och sen till Sockersöta Elin som också bjöd på tårta så jag och Elin och hennes älskade bror Tom satt vid deras köksbord och åt lite tåta, det var GOOOOTTTT! Kan säga att idag var det inte en diet dag hahaha.

men faktiskt var vi duktig och for och cyklade, vi cyklade lite hit och dit och upp till laven och ner så vi inte skulle ha dåligt samvete hahah sen drog vi till henne och såg musikalerna mke bra! nu ska jag vara social dom sista minuterna jag ska vara med henne ha det gött nu alla taskar, alla VÄRLDENS taskar

Love Peace and Understanding Pösss ♥

mer bilder från dagen kommer senare I lovar and svär!


JA vad kan man säga man tackar inte nej till TÅRTA hihiii MUMSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0