Natali - Niiiiiiiiiikon d90


Hej jag heter Emma natali Lindholm och jag vill ha en nikon d90 nu i denna stund i mitt lilla liv. Jag vill spara pengar, men jag suger på att spara pengar, fast iofs om ja spara typ  tills jag är gammal s¨kanske jag blir riichirikki.
Men ja, jag ska nog komma på ett gulligt sätt så jag kan skaffa mig en underbar, vacker, tung, snygg, bra, kamera :D !!!
Okej, har en systemkamera nikon d40 som är ok, den är ju bra enkel och allt men vadå... hehe o__O


Btw, vårat Wii är Pajsmet .___. Det funkar absolut inte och våran dvd har också gått i konkurs. Det finns nu mkt att  göra. Jippisovgottklockanärkvartiniosnart.



Kommentarer
Postat av: ellen

har samma problem :)

2009-07-25 @ 22:57:32
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0