Natali - om jag va en hhaj.

Hemma i malå, ska tala sanning och inte ljuga.. jag tycker faktiskt att tystnaden över denna lilla by är skön efter 3 veckor i umeå. Inge stress bara chill man vet vem alllla är och man hatar att man älskar det.. 
 
Nu ska jag sluta leka diplomat_114 och istället lägga mig ner på min lilla säng och se film :]
Imorgon bär det av till umeå igen, lär spendera hela långe dagen på stallet sen 4 timmars bilresa med Matilda och Puck till umeå sen äre 4 års test jjiiiååppi :)

Jag bjussa  ppå en bild från bröllet, ser ä störd ut-__- Men det livet you know

Kommentarer
Postat av: ellen

nej Natalie. Du är vacker !

2009-07-31 @ 10:49:36
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0