Natali - skaka O_________o



Hellow mååtoows, idag skiner solen och jag blir glad av detta.
förhoppningsvis så få jag mina nya kläder idag, jag ber tildig som har lust att ställa upp och firrra this !

Jag vill verkligen äga en ipod, har inte varit tvungen tidigare då jag haft min super mobil som funkar bra. Men då var den ju tvungen att krajjjiia och jag fick låna supermobil20010917. Inte kul ohnej, speciellt inte när man ska åka massa busss. O__o Inte en posetiv funktion i mittt långa liv !

Godmorgon
!  

Kommentarer
Postat av: RENLINDA

inte för att skryta eller så men jag har en röd sån.. tänkte bara om du ville veta ;)

2009-07-29 @ 14:37:07
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0