Linnea - You and me

Thjing Tjong långkalsong !
                nu var jag här igen.



 JJIEPAIE, här sitter jag.  Där sitter du. 


Som ni ser så var det kanske 2 dagar sen som jag uppdaterade senast, men det är typiskt mig ? det går inte så fort for mig.. =]  Men jag har ju ända en orsak varfor. Jag är en pappa-ledig frånskild mamma,  som lever med ett inflammerat sidfläsk och en brusten blindtarm.  Jag är kobent och vinögd och vet fan inte hur jag ska ta mig fram i livet och inte vars heller för den delen. 

......Men det spelar ju inte så stor roll eftersom jag har min kära räser taskar som bloggar renskalle nästan varenda dag.. 

Tacka herren min Gud för..glassen.



 

Till att börja med så kan jag ju meddela att vi har haft regn i 3 dagar nu,
Så det där om att bli brun...gick ju åt helvette..  
Men vi har i alla fall gått, gått och gått och ätit, ätit, och ätit. Vi har gjort kropps saltskrubb och manicure och peddicure och badat, och idag så var det faktist halv soligt vid eftermiddagen så det blev ju liiiite schteek, men ingen förändring på min hy..

   <--Här bor vi. <-- Här schteeker vi.




Men du, nu sagga datorn ihop men
Det kommer förhoppningsvis bilder snart..



Puss
 å Hoj,
Brun-Oboy.







Moving on is easier said than done.



Kommentarer
Postat av: ellen

SÅ HÄRLIGT :))

2009-07-15 @ 23:33:43
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: fredrik hultdin

Jamen nog verkar ni ha det bra , vaffö

kommer thailändarna hit ?

we have no hjortrons !

i mean you should tell them no berries in the swamps !



Here in slapptrask every thing is bäst !



when you know it !

2009-07-22 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0