Linda - All you can do is try to know who your friends are as you head off to the war


Solviken sket sig hårt. Direkt jag hade kommit dit rätt sent, typ vid 14.00 så började det regna, jävligt typiskt! Tänkte göra om samma sak imorgon så då får vi hoppas på en förbättring både från min & vädergudens sida.
Nu sitter jag alltså här efter en rätt trevlig kväll. Den började med att Marie kom hit, Jonas ville vara med oss & så gick vi till Linnéa där Stephanie redan befann sig. Allt det andra med piano, skönsång & skansen vet ni redan eftersom ni läst de tidigare inläggen ( jävlart bara att läsa annars). Mina kära bloggvänner hann skriva det före mig vilket verkligen inte förvånar mig egentligen med tanke på att jag heter Linda Åström & är i vanligaste fall vaken mycket längre än dom. Det är i alla fall vad jag skulle kunna gissa. Vid 22.00 gick vi ner mot kiosken där vi mötte Gabriell & inte efter allt så lång tid for Jonas till Robin & Peder. Not very surprised though...  Jag följde Gabban hem senare & vi satt & åt chokladbollar & bara snackade om allt & inget. En & annan snygging fann vi nog på datorn också. Hihi, lite bus kanske?
Jag kom hem, Simone ringde & hon verkar ha det bra där i Sketown men jag saknar henne nog lite. Hoppas hon inte tar på sig allt för lång tid att komma hem igen.

Nu ska jag försöka slänga mig isäng, får lägga in en soldans i schemat också så att den visar sig imorgon.. Seriöst annars blir jag typ aggressiv eller något i den stilen.
puss!






Kommentarer
Postat av: Anonym

mums med chokladbollar, ditt sällskap och puddingar på datoooooooorn

2009-06-24 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0