Linda - Lite torris kanske?

Blev inte så att jag skrev igår men är helt enkelt inget att göra åt. Kan återberätta lite snabbt vad jag sysslade med.
Vaknade klockan 09.00 & tittade på temp. det var 49,6 utanför vårt fönster. Galet! Simone kom hit, vi var på Solviken, badade & hade det skönt men det blev så jävla mycke knort tillslut så att det gick inte att hantera. Tror jag har mer än 40 stycken bara i nacken. Dock så skonade dom inte resten av kroppen för det, jag ser ut som en flugsvamp. Till råga på allt fick jag ett bett rakt på underläppen vilket resulterade i en fet fläskläpp som jag fick dras med resten av kvällen. Vi drog ner & köpte b&j´s, körde till mormor & morfar & käkade mat & tårta för mormor fyllde år. Tillbaka till Malå & träffa lite folk som parta. Hemma klockan 01.00. Schlutt!

Imorse var vädret på topp & det gick typ inte ens vara ute. Helt plötsligt blev det regn, vad händer?! Jag blir nog lite smyg deprimerad för det enda jag tänker göra nu är att spela the sims 3 i några timmar, pappa har äntligen fixat så att det inte hakar upp sig ständigt. Kommer nog att tillbringa resten av dagen till det & så får jag se vad kvällen har att erbjuda.
Hör gärna av er!

Kort & gott. puss!

Bilder från igår.



stekjävel.


lite lättroad.


jag & min sköna. flärreläppen kändes fet

Kommentarer
Postat av: kimb

men gullet!

2009-06-29 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0