Linda - Oh, fish!

Kom hem för ett tag sen från en fisketur med Shanti. Till en början var det jävligt dött men även när det började vaka så var det ingen som nappade. Då kan man inte bli annat än less! Föressten kanske har lite med min tur att göra? Det närmaste en fisk jag fick var en jävla träpinne, lång som gammgäddan själv dock. Tillslut styrde jag upp det hela & började paddla som en idiot medans Shanti hade ute spöet så att vi kunde få effekten av att trolla & tre, nästan fyra gäddor infångades. Kan väl erkänna att jag blev lite rädd när jag väl skulle ta in var & en i båten med hjälp av håven, lirka ut den iprincip nedsvalda kroken ur halsen & sedan ta ihjäl de slemmiga liven. Även de som känner mig kan räkna ut att något väldigt högt skärande ljud kom ut ur käften när äcklen sedan började dödsrycka när jag var som mest avslappnad & oförberedd. Men kirrare gjorde jag fan med bravur! Fiskarlinda.

min fina pinne, wannabe firre


ett ekl

Nu skulle jag helst av allt vilja att den obäddade sängen blev renbäddad utan att jag behöver lyfta ett finger så att jag bara kan slänga mig ner & sova. Jag beställer samma väder imorgon så att jag kan steka jävel med mina rentaskisar, TAAAAAAAAACK!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0