Linda - taskig ren

Ja, nu har vi alltså gjort en blogg några tjejer & jag måste bara nämna en sak om de lite udda namnet. Rentask är faktiskt inte en "clean" snopp utan en rens snopp. Hoppas att det nu ska vara klart & förståeligt. Vet ju som inte riktigt än hur det kommer att gå med detta bloggande & alla dessa uppdateringar men vi måste ju i alla fall ge den ett försök?

Kan ju berätta lite om vad som hände idag.
Jag var med Maja, Linnéa & Niklas till en början men sen 19.30 var det fotboll så väl där mötte vi upp Stephanie, Marie, Natali & Michelle där. Det började bli lite tråkigt & wild som jag är gav jag ett förslag om att gå upp i backen & chilla i solen → . Niklas & Maja följde inte med pga att dom skulle gå ut med vovvsing men vi andra pallrade oss upp. Natali tog sin moppe vilket nog var jävligt tur med tanke på all denna jävla mygg som vi andra ständigt fick svära åt. Den fick oss nog ganska snabbt att gå ner igen efter att vi tittat & fotat lite.



stakkers sjulsson







alibaba.



vägen ner.

Jag hade inte så många fler pics från detta men någon annan lägger säkert ut något fint om ni har tur.
 
Då var alltså det första inlägget för min del skrivet & det blir förmodligen ett till imorgon. Kom ihåg att vi tycker om kommentarer.... hihi.

pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym jeffel

Snygg blogg brudds

2009-06-23 @ 10:52:25
Postat av: hehe

sötnows

2009-07-27 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0