Linnéa - Inga problem

    Ollllllah Cuitaalll !
 
Sitter för tillfället och käkar en Chiquita Bana, o happy hour.

Sammanfattning av dagen :

Natten blev kort som jesus och hans bröder. Endast 6 timmar sömn innan den där förbannade mobilen rinde. 
Så jag slängde den i väggen, och sen bad jag mamma hjälpa mig upp ur sängen..

Jag gjorde mig snabbt i ordning och sen matade jag i mig : En Gröt tallrik, banan, 2 mackor och ett glas Proviva.
Då kände jag mig Fit for fight. Även fast jag rullade fram.

Ready for take off exakt kvart över 10, hade vi bestämt. MEN.

 Ida hade tydligen redan TJUV STARTAT . Hon hade börjat gå kl 9.55 den jäveln.
Då kände jag hur tävlings instinkt växte fram, så jag i stort sett dök ut genom dörren och började att räser gå.

Resultatet :

Från mitt hus till rentjärn - 16.56  km

Linnéa - 7.85 km på 1,5 timma.

Ida - 8.71 km på 1 tim och 20 min.


FAN,.... hon hann längst,  GRATTIS. --->    

Hon fick skavsår efter en kort stunds promenad, men hon fortsatte.
Hon hade visst lite utav kämpar blodet i sig..
Kanske för att hon släktar på mig. =P





..Som sagt så var det ett riktigt stekar väder idag också.
Solen bruuurna på, och de kändes som om jag grillades innifrån.

 OH, chicken maC nuggets, here i come.



Och sen påtal om burna på... det kryllade av BRÄMS! och jag blev hysterisk och drabbades av en elchock.
Så jag låg där avtuppad, och sen kom tomten och räddade mig.

När vi åter kom hem till Malå så bar det iväg till solviken till nästan alla ren schteeekes + några andra.
Det var Funny bunny. Men kallt i vattnet.
 
Sen var jag ju så duktig att jag glömde badkläderna.  Typiskt mig.  Jag brukar  t.ex. också glömma badkläderna när jag ska på simträning  eller så glömmer jag bandyklubban när jag ska spela bandy. För jag menar, är det inte de man tänker på först?
Oj vad imponerad jag blir på mig själv ibland.

Efter badet drog jag och Ida hem till mig och upp på vårt tak. Däruppe blev det riktig varmt, och snart började de lukta ren-schteek..

..Jag är en grillad spider-pig nu..

Sen runt omkring i luften flög också dessa förbannade myggorna, och förstås bet dom oss ett flertal gånger.
Tack Gud för denna irriterande uppfinning..




Näää asså nu måste jag shiila.. ÄR HUNGRIG.

Dagens middag : Mmmm... tacos

I natt blire att sova i tält i Rentjärn med Ida..

Men skriv gärna sms och berätta, hur ditt liv ser ut !


Kommentarer
Postat av: The winner of the "reejjjjs" ;)

HAHA!

Så himla kul å läsa! ;P

Åsså va du tvungen å ta bilden som va ny på stenåldern.......? petar finger under ögat ;) HAH!

Ikväll/Natt ska vi ha roligt, skratta, filmalööööös xD <333

PUSS

2009-06-24 @ 19:54:14
URL: http://kaspersida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0