Linnéa - the first time

Tjabba tjena hallå !
Jag är en brud på två ben och mitt namn är Elna Linnéa Mårtensson, eller ja. Ni kan kalla mig Bimbobarbie93.

Happ, detta är mitt första inlägg.. blogg torka...

Jag kan i alla fall börja berätta om gårdagens terräng bestigning uppför Mountain Everest , in the big city of norra  västerbotten -  MALÅ .

 Detta var förstås Linda the man som kom på den kloka idéen. Men det var ju försås bara jag som nappade på idéén att GÅ upp.  Vi tog detta som liten utmaning, samtidigt som vi hade chansen att burna lita fettttilicious. =) 
SÅ.. vi sträckte på ryggen och gick med bestämda steg uppåt..
Men bara efter en tredjedel av backen så hade vi ångrat oss. Vägen var täckt av ogräs och höga buskar och vi kände att lökarna under armarna växte,  samtidigt som de förbannade myggen surrade och bet oss.!

usch, varför skapade Gud myggen. (?)


Aja, tjurskalliga som vi var så kämpade vi oss igenom blod, svett och tårar. JUSTJA, och jag hittade även en mobil, (K750i) :O .. så du kan ju ringa vårt jour nummer för stöldgods på - 090- 5921484632956654965 om du är ledsen  - och vill fälla ett träd.

Föresten skojaba,  resten av ren flocken gick ju också upp. Dvs. Marie, Stephanie och michelle. (Men dom var mycket segare än jag och Linda.)
Sen vår lilla tjokkkis Natali, orkade förstås inte gå, så hon tog sin röda speed fighter 2a upp för backen. HAHA, det gick sakta....men säkert.

När vi väl var uppe på berget så hände det inte så mycket.. Tiden gick.. Vi blev ihjäl bitna av myggorna, vi tog kort, vi gick till den omtalade ÄTTESTUPAN........Förr i tiden så skickade dom tydligen ner sjuka folk på en bår, nerför stupet..

..Låt oss skänka en tyst minut för dessa oskyldiga människor.. 

..Sen finns det väl inte så mycket mer att säga om gårdagens road trip förutom att  vi hade väldigt roligt tillsammans ! 

Cause baby,
There aint no mountain high enough'

Vi är riktiga rentask kämpare,
"Utan oss, går norrland under"


HEJDÅ ALLA KÄRA BLOGGLÄSARE. Nu ska jag gå, för jag är hungrig. 

Dagensmiddag : Våfflor med grädde och färska jordgubbar !  



Bilder från igår kommer sen =)


Kommentarer
Postat av: kim

hEhE, du äh väl allt för rolig :']

2009-06-23 @ 18:29:29
Postat av: Kusin ida=)

Hahaaa!



Tagga helgen! "D <3333

2009-06-23 @ 18:43:28
URL: http://kaspersida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0