Marie- mygg, kompisar och en liten hund vid namn alice

Ännu en dag har gått på detta sommarlov. Vad tiden går FORT, det känns som det var just snö var på marken och man kände doften av tvåtacksola från skotrarna mums. jaja nog med detta om jag fortsätter i denna takt kommer ni antagligen att somna och det är INTE bra.

Idag har jag torka sönder vid denna dator,  jippikajejjjj. men efter en delikat middag for jag och min familj till mina farföräldrar. de ni! vi var där, käka lite mjukglass och förstås grattade min farmor för hon hade fyllt år. Efter de for jag till min lilla ren = Linda sen drog vi och mötte lil Jonke och vidare till Linnea där Stephanie = hos Linnea. Vi hade det very NICEII. hörde linnea dra lös på piano, se allsång på skansen (fick bullar och saft mke bra för figuren) och senare ner till källaren och hörde jonke spela och sjöng några trudelutterrr mke bra!!!! spelade trummer ett tag men alla tyckte det var så dåligt som jag var tvungen att sluta, INTE schyst men men jag ska visa mina dålda talanger en annan gång och då kommer dom att tappa hakorna i stengolvet så dom bli blå, vänta och se bara jag lovar er, de vill ni inte missa!

Senare gick Linda Linnea och Jonas ner mot Malå Kiosken (jag körde hem en tväris men var snappt på plats) där vi mötte Gabban, senare Natali och Eveline och förstås varghunden Alice (en lite svart Pudel). mke trevligt! Träffade också Fetn och fick en bamsekram mke snällt! 
 
Nu ska jag dra nu och ta mej en macka med ost på, och jag hoppas att det inte är nån mygga i mitt rum när jag ska sova, tänk att en liten mygga kan hålla en vaken till halv 4 på morgonen. Inte okej.

Adios Rentaskar

Hej och hå alla party toes PÖSSS


Jonas tyckte att jag skulle satsa på triagel ist för trummor men jag håller inte ett dugg med honom jag rockade FETT och de vet han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0