Marie- Mosquitoes




Ja ni, efter gårdagens äventyr  upp i backen tror jag att jag gått ner minst 50 kilo, plus blivit nån blodliter lättare för alla dessa mosquitoes! Seriöst dom kan ta sig någonstans!! När vi äntligen hade fått upp oss i backen så var det som att komma till mygglandet, det var moln av myggorn jag ljuger inte. nästa gång vi kommer att gör en sådan tripp ska jag ha med mig

* tennisskor

*myggmedel

*moppe

*dricka (kanske nå lite mer godis) (tack vare Viktor som körde upp en cola till oss törstade vi inte hjäl som tur var)

Kan också säga att jag har pritty ont in mina fötter, hade gladiatorsandaler på mig och kände att dom inte var gjord för att gå i naturen med! Så nu är inte mina fötter dom sötaste! om ni vill se dom är det bara ni hör av er! Men fast vi svättades,blev uppätna av myggor var det var fan roligt ändå, jag hade ju mina underbaraste myggälskare med mej! 
nu ska jag dra och se om jag ska döda nån mygg! Hej och hå gummi tå.

 Adios Rentakskar, pösssss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0