Marie- Östersund, kusinträff, och så klart KNORT!

Hej och hå alla kameltoes, i'm so sorry för jag inte ha skrivit något sedan onsdag. Ska inte hända igen men jag har haft pritty mke dom hära sista dagarna.

först bar det av till Östersund för jag skulle vara med på en tävlig.  Var mke roligt och mke varmt. Vann faktiskt så nu bär det iväg till kungsträgården in the huvudstaden i September.

Hann som just  komma mej hem eller till Malå-Vännäs då var det full hugning, Mormor Elisabeth och Anna-Greta fixade för fullt till kusinträffen som var igår. hur roligt som helst, träffade folk som man inte har träffat. Mke trevligt. Under kvällen spelade vi kubb (som jag var bäst på) och lite tennis och mm,  men mest av kvällen hängde jag med 3 nya friends jag fick vid namn Henke, Gustav och Emelie. mke mke snälla ena. haha som sakt kvällen var inte lungt för vissa, vi fick se mke fina danser både klassiska danser och inte så klassiska :P

jaja nu har jag tråkatsönder er så ni har fallit ihop! MEN imorgon drar jag igång ett bättre inläggg men vafan måste ju få rite vad som har Hänt :P

saknar då mina små Rentaskar, hoppas det är bra väder imorgon så man kan steka fläsket och om det händer hoppas jag att jag träffas taskarna med flera. ha det göttttttttt! 

Ciaoooaoaoao prlössss 

Kommentarer
Postat av: Olivia Norman

hahaha! ja vet en till bra sak som, du tyckte va riktigt finnnnnnt.....

2009-06-30 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0