Marie- sol vind och vatten, varm saft och irriterande kryp, de är min sommar just nu.


Dagen har varit MYCKET chill, idag har det faktiskt inte varit så många mosquitoes utan myror, bräms, knort (eller som det tydligen heter Knott) och mer små mumsiga lekrabater.
Har legat och stekt fläsket hela dan i Solviken Me LIke it very very much!!. Jag tror till och med att jag har fått lite färg efter en dag på playan.

Med mej idag har jag haft sällskap med faktiskt alla Rentaskar utom Stephanie som jobbar för kung och fosterland på stallet. Med oss var det också Gabban, Judith, Ida, Everline L och på slutet Komme Jonas R och skulle ta ett dopp i de Sköna (kalla) vattnet.
Hade intalat mej innan jag begav mej med moppen till Solviken att jag inte slulle bada för jag har haft en lång och irriterande förkylning inte roligt men men det var tack vare jonas som drog mej in i vattnet så då  tänkte jag va fan jag är väl ingen chicken så då dök  och skönt vare!!!! Det har varit så himla varmt idag så jag kan inte beskriva med ord hur skönt de var min goda saft var typ kokad så det var som en saftsoppa. Jag måste tyvärr sticka nu, har kalas för papa som fyller 49 (imorgon men jag och mor min ska bort så släkten firar honom ikv). Jag ha också sett nu att det finns en stor tårta ute på altan så jag ska kila dit och bara kollar. kanske smaka lite men jag hoppas inte dom lämnar mig ensamm med den tårtan för då är den bortaaa :P
 
Hej och hå lilla sommartopp.

Ciaoooo Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0