Marie- the big city ShellHell, peppa Rentaskar för helgen. bluff eller ej?? hmm

Ja ni, jag är såå peppad för stadsfesten i helgen in the shellhell. alla taskar ska dit utom Stephanie som är i OSLO in Norway. Undra vad hon gör just nu i dom norska landskapet, kanske fjällvandra hmm eller så inte. Längtrar  tills hon kommer hem! Men alla andra Rentaskar ska dit, så nu är biljetterna bestälda och hotell fixat, vad kan gå fel? jo ekonomiska problem = jag behöver money. om ni är godhjärtade människor med hjärta av guld då kan ni gärna skänka lite pengar mig. har redan försökt med en, om han skulle bli hockeyproffs skulle han skänka lite pengar åt mej och det tyckte jag var mycket bra!!!! haha

Läste just i Aftonbladet att The King of Pop, Michael Jackssons tragiska död kan vara bluff, det har kommit fram en video som nån har filmat "http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab" där det se ut som som liket som ligger på sjukbåren i helikoptern reser sig, jag vet inte vad jag ska tror om detta, jag tror att Michael Jacksson (the king of pop) har dött, har somnat in. En sak man kan säga om Michael Jacksson är att han är nog en av dom störstaste artisten i hela Musikvärlden, det var han som ändrade hela hela musikhitorien! Han var verkligen KUNG och kommer alltid att vara The King Of Pop.  Rest In Peace


29/8-1958 - 25/6-2009 (50 år gammal) R.I.P







Kolla videon och komentera vad ni tror, är det en bluff eller ej! lever han eller är han död? (det är först reklam i några sek innan videon börja)

Adios alla världens rentaskar och vi höres. 

PEACEiiii pösssssss♥









Kommentarer
Postat av: josse

haha ja oja ;)

2009-06-30 @ 17:32:42
URL: http://jossewn.blogg.se/
Postat av: tobbe

Han sätter sig inte, de se bara ut så för dom som filma skata typ ner å då blire ju bara anannan vinkel.

The kid is dead thats it.

2009-06-30 @ 17:55:22
URL: http://loodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0