Natali - min rygg är het. osv osv..

Hejsan alla glada läsare, nu har jag lite att säga faktiskt ! ingen snigelbloggtorkan här inte !

Nu har jag just kommit hem från solisviken, efter en vacker dag med mkt sol ! Men det uppstod ett problem och det var alla jävla  mygg och knort=knott jag blev fuffing galen så vi drog home edition !
Men iallafall har vi stekt hela långa dagen + bad 3 ggr . =)
Men det hände en bajsig sak i dag klockan 12.00, stephanie selegran a.k.a läderflickan åkte även till oslo för att hon ville tydligen dissa alla renar och bli rik. nu ska jag fälla en tå
Men vadå det är ju lugnt bara 3 sjuka veckor kvar tills hon kommer hem igen. Jag blir seriöst ledsen.. 
Lite torra bilder från denna dag

fager rygg

 Solviken 4 evvah

Duuuhhhtalaintsåhtimeej -v- Natali -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0