Natali - Räser morgon ^^

Hello moto, nu är det en ny dag = nya tag ! Jaha, okej sure!
Igår låg jag och såg film tills mina ögon strimlades sönder och jag somnade. Såg först Alvin & gänget sen tog jag lite hårdare filmval = 9:ornas musikal typ räser !
Ska btw lägga upp bilder sen från våran tappra musikal, " Oliver twix  " heliga makkisar.

Men du idag ska vi spanka ren, för vi ska dra till solviken och schteka lite .. Jag + några rentaskar + några fler .:}
Deh blir någ fagert :]
Första doppet ffs* *Min hotta bikini -> den är vacker  !-> www.Phaxswimwear.se <-

Nu ska jag klia lite myggbett som typ är fulla min kropp + att jag ska faktiskt fiika :]

Muddraintebarn -v- Natali -v-

Kommentarer
Postat av: kim

Sitter som bänkad och läser eran blogg.[L]

2009-06-24 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0