Linnéa - I´m on the highway to hell

   AHMEN tjeeenaa ! Nu var räser flickan här igen.


Hello im Linnéa    I´m a big baby.
I´ve got one yellow sock and blue sock.
I´v have pink hair and one eye
I can play football and I can play ping pong.


Så löd min engelska beskrivning år. 2003 

Jag skrev dessutom varför jag hade valt att lägga in den i portfolio ( en skolpärm, där man lägger in saker som man är nöjd med osv. )

Jag har valt den hära för att Jag hitade på den och den blev bra tyckte jag.
 
Haha, U go girl !


Nu undrar ni säkert vad jag har gjort idag ? ...eller så inte.

Hm. Jag hade först och främst (vänligt men bestämt) beslutat mig för att gå ut och gå halv 9..
 
" ÅH va härligt att ta en lång promenad i den friska världen innan dagen börjat.
Min kropp och själ kommer öppna sig för jesus och jag kommer känna friheten inne i mitt hjärta.
ÅÅÅÅH HALLELJUAH"                

        
   ..det var exakt så jag tänkte jag.  TYP.


Aja, min hjärna var som vanligt på OFF och min mobil sjöng för fulla muggar
" Give me a call, i miss you. You know i really do.. " osv. 
men eftersom jag inte  är den där personen som man får kontakt med - när jag är sover, så fortsatte den ringa sitt egna lilla liv...

Jag fortsatte förstås att drömma tills jag jag vaknade halv 11 :O 
oh happy new year, JIPPICAJIEJ MOTHETR FUCKER. tänkte jag.

Men tjurskallig som jag var så slängde jag i mig 2 bananer.
Sen tog jag på mig mina slim&fit clothes, innan jag slängde mig ut i de vackra vädret. TUR DE, annars skulle det bli litee PINSAMT. 

ba, åååh coolt, naken janne goes down the skolgatan spritt språngande ..... skojaba.

Visstja, Maja Johansson följde också med, på vår röda terräng cykel. =)


Under vårt träningspass träffade vi även på ren flocken, " backstreet coolboys "  som dom också kallas. Så det blev att  vi stod där på ängen och chilla med dom ett tag.

Sen kom jag hem. vi..mena jag. Jag gjorde mig en stor fet sallad. Jag var hungrig som ren, och då är jag inte att leka med.
Sen vid 3 tiden stack Maja hem med bussen..

'Goodbye my lover, Goodbye my friend.
You have been the one, you have been the one... for me '


Sen för att inte mina päron skulle bli ledsna och fälla en tår. - Så gick jag, Linnéa Mårtensson, ut och klippte gräsmattan.
(för andra gången i mitt hela liv)
Det blev fint.
Duktig flicka.
Min mamma är så stolt, de vet jag.

BLABLABLA... 

Resten av kvällen spenderade jag med Jonas, Stephanie, Marie och Linda hemma hos mig.
 Först blev det lite galen fallsett sång och piano lirning för mina söta små lärlungar. Made by me

Förskräckta och tondöva gick dom ut ur mitt rum.. Sen tog Jonkeboii över. Han greppade brorsans gitarr sen sjöng han, och spelade.  Och jag lovar dig.. Alla vi tre brudar smälte som ren lortarna i öknen.
HELT SJUKT BRA.


Efter detta travade de tre vännerna... och jag ner till centrum, Sk. torget.  Men det var förstås dött, och det dröjde typ 10 min mellan varje gång som vi såg en levande individ.
Klockan var förstås 10, men whatever.

Men kvällen var inte slut. Gabban och hennes crazy dog kom förbi och joina oss =) Men även Natali och Eveline.
Riktigt trevligt faktist.

Sen kom också Fredrik, (även kallad FetN ) och hans morsa med vita coola bilen från Norsjö.
HEJ PÅ ER ! =)


.............Nu är det iaf dax för mig att kasta mig i sängen, så jag orkar upp imorgon/ idag. eller ja. om mindre än 8 tim. 
 
Då blir det att gå halva vägen till rentjärn (8 km) för att möta min älskade kusin Ida. Sen ska vi gå tillbaka till malå.
8 + 8 = 16
OOOH,  1.6 mil.   Taggad som fan.

Jag ringer dig när mina ben gått av .


I write to you later BITCHEEES ! (L)


Dagens god natt sång, gammal men skön.




Kommentarer
Postat av: IdaHultdiiiin =)

Haha, men mina fötter då? jag kommer inte kunna gå på en vecka xD *<33333333

2009-06-24 @ 09:14:34
URL: http://kaspersida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0