Linnéa - Tält flickan

    Skepp Å hoj gott folk !
Sovit gott ?

Det har jag i alla fall jag och Ida, ett tag. Det blev försås lite svårt att sova, för att vi gasa lös lite.. det ekade säkert ändå bort till Malå hålan ? ;)

Natten blev 7 timmar lång tills jag vaknade i panik.  Det var typ 548 grader varmt och jag kände mig som en well done stek i mammas mage. Det var vekligen en ång bastu därinne, och det lukta murken renlort.

Oh heliga Birgitta, tänkte jag, och gjorde en snabb utryckning ut i de kalla gröna gräset. MEN, så kom de där fyrkantiga, surrande svarta, fula, irriterande, äckliga, blodiga jävlarna så jag var tvungen att löpa in och äta lite Special K,  'för att få en bra start på dagen' nä, nu ska jag inte ljuga. 

För den som ljuger han suger, på tummen i....munnen.
 
Helt ärligt. Jag åt jag havre fras.
- äh men whatever, same shit different name.


Om ni nu undrar vad jag vill, så kan jag ju berätta att jag har tänkt fel och missat lite grejer från igår.

Jaaaaa, jag vet att jag skiver en hel bibel varje gång, men jag är en bonde som söker fru så, håll klaffen , =)


Jag kan ju börja med att berätta att jag vette fan vad jag höll på med igår. Jag vet inte vilken nöt jag tänkte med, eller vilken planet jag terräng cyklade på.

Här kommer det riktiga resultatet från min och Idas räser tävling igår.



Resultatet :

Från mitt hus till rentjärn - 16.56  km

Linnéa - 7.85 km på 1 timma & 15 min

Ida - 8.71 km på 1 tim och 35 min.

Sen glömde jag säkert att säga att vi gick tillbaka till malå? eller ja. jag kanske sa de.

Nu innan jag går och lägger mig och steker, tänkte jag vara snäll och bjuda på lite bilds från igår.

Tack och Hej, Leverpastej. (L)


     
 
Det passerade säkert 100 st lastbilar under våran roda trip

 
Sen blev jag kompis med Ingvar the snake.. i 2 min =)

MEN! (känsliga tittare varnas.)


 Då kom en till förbannade lastbil, och tog hans liv !! tänk.. jag kunde ha räddat honom..

Låt oss skänka en tyst minut för honom.      ..RIP..


<----
Här har vi kämpar flickan, nr. 1. Grattis .






Påtal om grattis, så glömde jag ju att nämna om Sandra Stenberg igår.

Ett stort grattis, hon leve. Hurra,Hurra,HURRA ! Sweet 16 (L)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0