Linda - high on life

Sista praodagen på ICA igår, ska förbi efter jul & kirra sommarjobb. Awesome! :)

Jag, Jonke & Simone mötte upp Malin på bussen vid niosnåret & sedan drog vi vidare & kollade läget på byn. Träffade Fredik & Jim hos Pluto en snabbis & så kom även Tina & Erik förbi. Vid graven kom Fredde & sen även Gabban, Malinni & Robin. Vi snackade ett tag med dom tills Simone skulle hem till Kriberg, då bestämde oss för att bege oss upp till my place så vi snålskjutsade med Simones mami. Linnéa ringde äntligen upp efter att jag hade ring henne 63453612 gånger utan svar & så bestämde vi att vi skulle träffa hon & Majsan bara ett tag men det slutade med att dom följde med in till mig. Vi mös på & hade roligt, för icke ovanlighetens skull somnade Linnéa den lille pilsken. Jag själv var väl kanske inte så oskyldig heller må jag tillägga men ändå, ingen slår henne. Sweetness. Efter dom hade farit efter tre så fikade vi fillimpa & oboy, goodididie!

Kul inlägg, eller hur? Hm........... naj.

Nu ska vi ut en sväng & sedan duscha. Väntar på att Simone, Jonas & Matilda ska anlända till Malå. Sen ska jag också höra av mig till Maja & Linnéa sleeepermoon min vän. Känner på mig att kvällen kommer att bli allt annat än tråkig.

puss.



mina bästa.
I adore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0