Natali - fyra bugg och en colacola


Hej hej hej hej hoj.
Sitter här och mina ben är brutna 300 ggr om tack vare min anorektiska kisse som ligger på dom.
Ja i dag har vi haft Cafe ala hp 09 super gott fika puss på rumpan (_,_).
meeen iallafall så vare inte kul.. haha.
Men ja, man steker ju smöret i ögat x5 ggr. myyys!
Ja och sen som smeten i armen så skulle ju såklart Bussen som skulle gå halv 2 och förenkla mitt liv lite till.. not
han vägrade seriöst släppa in lilja eleverna i bussen och han kan äta svamsoppa. Men bussen lyckades komma typ sådär 40 minuter senare jippi kayey sov sött moroten
iallafall så hade jag tänkt lägga mig i soffan och slappa en stund nu som vanligt ^^
Jaja grilla korv hedda hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0