Natali - in your face :D

Hellomootowws, nu ligger jag på soffan och steker tarmsoppa i min mage.
den blir förmodligen väldigt nice sweeet ja you name it !
Bli nog ksk skolan i morgon så jag kan få lite mer skäll för att jag blev sjuk.
TACCKKK och GODNATT

Sitter och kollar på tvins nå random program där dom fejkar saker och lurar
på folk massa skit.
och nu byter jag kanal och ja gissa, det blev dora utforskare. ÄLSK
" KAn DU SE SWIPER TJUVRÄVEN?"
hahha o___O
Ja för er som inte visste så äre så att Swiper lider av en sjukdom som gör
så att han måste sno allt som Dora och Boots har hittat.
då visste ni det !
hahah så random !

Ska snart läggs upp en jättte rolig film frånyoutube
måste bara först hitta åt den.
du vet man har ju lixom en nå mycket att göra när man är sjuk
www.räääserkorv.com och jag hatar att vara sjuk.
det suger allt aa du fatta. Frånvaron rullar in i bullugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0