Natali - jag är så intressant ^^

Å heliga kanelbulle. I söndags vare kanelbullens dag fast jag åt bara 2 bullar, det var inte OK.
ännu en dag hemma på soffan blev det idag. I morse när väckarklockan ringde 06.20 klev jag upp för att duscha.
Men upptäckte att jag hade ont i huvve.
JAg hatar att vara sjuk och jag hatar att det inte finns någon snö i umeå när det har snöat typ 2 DM i malå.
fukk vad jag blir ledsen.
EMO HAJ.

Idag ska jag vääl chilla TJeJN se svvampbob barnprogram mysa med kisse misse fläskpannkaka och
äta mat.
Måste lixom försöka äta upp mig efter att jag har spytt upp typ 50% av min vikt. känns det som inte gulligt.

TAGGA MALÅ I HELGEN <3

Har slut gratis sms inte kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0