Linnea - aaaaawesome

Torka- torka- torka- torka IHOOOP.  Är det därför du sitter här och läser denna blogg skäggiga farmor? Känner du dig också som en skorpa i jordkällaren, risig och allmänt störd ? :O
nehe..skit ire då. Jag känner iaf så för denna minuten.

Helgen i Malå var lugn,  men ändå king. Skellefteå Maja tog sig med bil hem till mitt crib och sen rock vi fett hela helgen! Vi såg b.la. Bert stjärt medans vi badade badkar. :]
   pusss
   

I lördags blev det iaf födelse Grattisgrattis på mig med presenter och tårta & bäst av allt - många kramar. 
Åh, vilken underbar daaahiahag. Diggilodiggilej diggilej.. 16 bast. Cooolt va?
Nej.


Linnea är vimsig. se :

- Hittade min gamla mobil (som jag tappade bort för typ 3 veckor sen) dagen efter att jag hade fått en ny mobil.
- Glömde bort att ta med min stora viktiga väska och mina 3 matlådor ( låg i lastutrymmet på bussen ) när jag bytte buss i Lycksele.

Shape up bitch.





Aja, back in business. Första skoldagen på v.39 har blivit avklarad. Musik-lunch- idrott(orientering) 
 Hm ganska så chill, men orienteringen blev lite galen. Jag löpte runt som en galen jultomte i shorts igenom den okända skogen.

JAG :

 -Trampade i en djupt blötmyr och blev dyng sur

- Rispade mig på varenda gren i skogen så att mina ben började små blöda lite här och var

- Fick minst två pinnar i mina ögon

- Smällde in en gren i fejset på mig själv

- Trampade snett

- Löpte,löpte

- Löpte,gick,gick,sprang,gick

- Sträckte min hälsena

- Fick ont i min hallgusvallgus

- Fick alla rätt & cycklade hjulbent hem



Ska hålla käft nu, HADEEE ! 

   


  





Kommentarer
Postat av: haha

haha asså tur du har skillzz

2009-09-24 @ 09:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0