Linnéa - I've seen a thousand smiles but nothing that looks like yours


Hallå i stugan !
  Marie ♥

 

Home sweet home, back in thaaa Malå city, jag är trött som en infekterad potatisgrävare.
..
                
                                                 Skolan är bäst på Fredagar !


OJA, Det blev musik hela dagen. Först tränade vi låtar inför konserten (som väntar inom 2 veckor) och därefter blev det en liten mysig fet Donken lunch tillsammans med  Rut, Anthon, Robin och Viktor =) och sist men inte minst en lektion med KÖRSÅNG. Hihi, det är faktiskt något jag inte såg fram emot förut, men nu när vi har en sådan bra lärare så rockare ju fett. För jag menar,  

                                                                      "Man kan väl ändra sig ? ...
                                            jag har ätit Felixkethup i hundra år, tror du inte jag märker någon skillnad? "  ^^ 

..I morgon blir det klassfest i Umeå & jag är kanske den enda som inte är med. Hoppas jag inte missar något allt för roligt. =)



AJA, nu ska jag sleeepa. Det blev ingen Lycksele marknad för min del, även fast jag hade viljat men. Tur iaf att mina söta kusiner Ida och Clara kommer förbi i morgon och gör mig glad. :)



         Är det någon mer än jag och Maja som tycker dom är äckligt lika ?! :O 


< IDOL Calle
  < Jamie Oliver



 






Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

De var faktiskt halvlika..

2009-09-26 @ 02:21:10
URL: http://forciie.blogspot.com
Postat av: hp

Ja! LÄTT 11111oneone

2009-09-26 @ 09:18:50
Postat av: Natali korv brain

ashhhh, du skoja ? :O jävlar ! xD

2009-09-26 @ 11:29:02
Postat av: MAJAA

MEN JAG MENAR JU DE :O gaaalet lika :D

2009-09-27 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0