Linda - the time.

Middag i Löpis. Gott var det men min mage lät mig inte njuta av måltiden & inte hallonpajen heller.. Inte ens ett jävla glas med hederligt vatten? Nu får det fan vara scluuut! Jag somnade på soffan & vid 20.00 skjutsades jag ner till Malå igen & tvärbytte kläder från mjukis till jeans sedan bar det av ner mot kiosken där Stephanie, Linnéa, Michelle & Victor stod & väntade. Träffade som hastigast lite folk som verkade ha roligt, hälsade på vid graven hos Josefine & hämtade min cykel & fina presenter från igår hos Tina & Erik. Kvällen avslutades hemma hos Linnéa, bara hon & jag.

Imorgon kommer farmor osv hit, jag taggar lagomt. Hoppas jag får något fint som jag verkligen har önskat mig & vill ha. Bara att hålla tummarna! Det är ju ändå tanken som räknas & det märktes tydligt igår.
Jag blev superglad!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0