Linda - I gotta feeling that tonight's gonna be a good night

Nu är det så att jag sitter & ska snart få komma hem till Tina & Erik där Jonas & Simone också väntar & kirrar mat & firande för mig. Egentligen fyller jag år på Måndag men då passar det inte så bra för parteyy så det fick bli ikväll istället! :) Jag ringde för ett tag sen & frågade om jag fick komma men icket, dom var inte riktigt klara än & som Tina sa; "du får sitta vid datorn ett tag till! hehe". Det är väl det jag ska göra nu i väntan & sedan får jag inte glömma salladsdressingen som dom bad mig ta med. Dock så var jag inte så lockad att cykla på grund av detta regnande men jag möts i alla fall av något som jag ser framemot.

ha en trevlig kväll alla!
puss




Kommentarer
Postat av: Kasper

Grattis i förskott ;)

2009-09-04 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0