Linda - I took the price....



du kan sluta dina ögon & aldrig känna dig ensam
jag & min igår.


Gårdagskvällen var super så länge det varade. Jag tog nog priset & det både känns & märks idag, usch.
Tack för allt i alla fall, jag uppskattar det verkligen. Känns bra att skriva förlåt också även om jag kanske borde låta bli.. Jag har nu en sak i efterhand att längta efter. Simone, Tina & Maries present. Undra vad det kan vara? :) Tina sa då att jag skulle bli överlycklig & att jag har önskat mig en sådan där sedan jag fick pubis. Spännande! he-he. På Söndag uppvaktas jag av släkten & familjen, blir säkert bra de.

Nu borde jag rycka upp mig lite & inte låta illamåendet & huvudvärken ta över.
Jag ska ta tag i mitt liv.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bakis?

2009-09-05 @ 15:03:04
Postat av: tina

haha du vann verkligen priset Linda! =D Jo, nu är det bara ett vänta på den stooooora presenten! ;)

2009-09-05 @ 19:48:50
URL: http://suursarring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0