Linda - Mirror, Mirror on the wall, who´s the heiress of them all?

Nu har jaq tryck både smörgåstårta & tårta så att jag nästan spricker, men gott var det! Är nästan som att jag har gjort tårta för 40 pers, någon som är sugen att komma förbi imorgon & käka lite? :) Jag fick ju även ett antal presenter som är faktiskt är nöjda över, speciellt PARIS HILTON HEIRESSSSS PARFYM av my family <3<33<3<3<3<3 Jag har haft två flaskor förr men dom är slut så de va verkligen något som jag behövde. Får se om jag får någon mer av dem senare, tror att jag skulle få det men jag kanske missförstod? Aja, är hur som helst tacksam.

Nu ska jag inte torka ihop framför datorn. Har ju faktiskt folk fulla huset som är här för min skull.
Ha en fortsatt bra dag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0