Linnéa - Jag skrattar idag

Sitter här hemma i lägenheten med Rut.  Ojaaaa hon spelar på mitt piano, mmmm underbarT.                   Vädret är helt perfekt och vi sitter här med öppet fönster och hörde nyss de två små pojkarna utanför som sjöng och va gald, nåååw.
 Hihi,  igår när jag och Rut käkade flygande Jakob tillsammans så kunde vi inte låta bli att sitta tyst i några minuter och bara titta på de små pojkarna som gjorde i ordning till sin lossas pick-nick. Tänk så härligt att bara vara barn för en dag. Minns hur chill allting va, man kunde sitta i flera timmar och bara prata & leka med sig själv eller med sin bästa kompis. Minns även hur man brukade skicka kärleksbrev till den man var kär i osv.. OO tummen upp för gamla goda tider.

 




Idag var det ganska så lugn dag. Engelska fram till lunch och därefter följde Rut med mig till idrottshallen(Iv-val innebandy). Just för att jag är kanske ska börja och kanske för att jag var för feg för att fara ensam (a)

Jag är glad. Dels för att det snart är helg och för att Mamma kommer i morgon. Men mest för att Söta go'a Ellen Lundström ska komma på John Bauer och kolla på Media och Estet musik. PPPPPPPPPERFECT ! Hoppas,hoppas,hoppas att hon börjar !
Då ska jag även peppa henne att börja innenbandyn med alla 20 killar och 2 tjejer ;D

Ikväll blir det IDOL och det är bara hur bra som helst, men alldeles för kort tycker jag.

Oj, nu drog Rut till vardagsrummet och jag ska kasta mig efter.



Hare gött! och se till att vara ute i Malå till helgen, för nu vill jag träffaaa folket som jag saknar så mycke !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru bruden.. visst fyller du ändå år i helgen? ;)

2009-09-16 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0