Marie- åhh vilken liten läckerbit

Godkväll allihopa. idag har varit en ganska lungn dag, lite fotboll, god middag och bara tagit det piano. ska gå och lägga mej strax för imorgon början våran prau och iaf min första dag ska jag börja kl 06,00 på Malå Hotell. kommer vara en ZOOMBI!! men men få ju Hotellfrukost + slutar 14,00 så jag kanske lever över. haha. innan jag ska hoppa och lägga mig in my bad ska jag he upp nå bilder, hade det tråkigt så jag gick in och hittade massa av gamla bilder. ett ord..... INTE FAGER var man så känsliga tittarre bör avstå att titta när det är en bild på Mua, hahah hittade på några rentaskar också :D  
(det kanske inte är världens bästa bilder men men kan ju säga att Linda Stephanie Eveline och Jasmine var då söta!!!!)






har många fler men dom lägger jag in senare. Pöss and godennattttttttt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0